Obserwatorzy

niedziela, 21 lutego 2016

"Pokochaj naturalne piękno" Spotkanie w Krakowie 13.02.2016


Od kiedy znalazłam bloga Kasi, czytałam prawie każdy wpis. I marzyłam o tym by, choć minimalną część wiedzy jaką ona ma, mieć. Kiedy tylko zobaczyłam, iż organizowane jest spotkanie pt. "Pokochaj naturalne piękno” od razu wysłałam zgłoszenie. A gdy się okazało, że dostałam się na spotkanie, omal nie oszalałam. Podróż z Dolnego Śląska do Krakowa zaczęła się wiosną przez zimę, aż do jesieni. Tak opisuję gdyż wyjeżdżając od siebie widziałam wiosnę, przejeżdżając przez Śląsk widziałam zimę, a w Krakowie zastałam jesień, czyli deszcz.
Wcześniej umówiłam się z Dominiką, Anitą i Alicją, iż razem dotrzemy na miejsce spotkania. Dziękuję, że na mnie poczekałyście te kilka minut. Miło było Was poznać i móc trafić na miejsce bez przeszkód. A teraz przejdźmy do konkretów dotyczących spotkania. Odbyło się ono w Podgórskim Salonie Degustacyjnym o godzinie 12.
Pierwsza prezentacja dotyczyła probiotyków, patogenów, była o bakteriach, roztoczach, walce z tym wszystkim złym oraz o medycynie ekologicznej. Wszystkie informacje na ten temat przedstawiła nam Pani Elżbieta Duran z ProBiotic Polska.
Kolejna prezentacja dotyczyła olejków eterycznych. O nich właśnie opowiedziała nam pani Sylwia, współzałożycielka marki Optima plus. Marki, o której na większości blogach już czytałam, jednak miło było dowiedzieć się prosto od źródła o zastosowaniu różnych olejków.
Pozdrawiam Kasię, która to ich olejek pomarańczowy dodaje do prawie wszystkiego.
Lekko zakręcony ostatnią prezentację przedstawił Pan Sebastian z firmy Mokosh. Mam nadzieję, że niedzielne egzaminy zdane. Podczas gdy opowiadał nam o tym jak tworzą się ich kosmetyki miałyśmy możliwość zrobienia własnego peelingu do ciała.
Na szczęście nie był to sam wykład, ale i dyskusja, dzięki której otrzymałyśmy potężną dawkę wiedzy nie tylko kosmetycznej, ale i marketingowej. Za co oczywiście dziękuję.
Niezmierni miło było poznać wszystkie dziewczyny, jakie na spotkaniu były. To spotkanie było niezwykle inspirujące jak i pobudzające do działania. Podziękowania należą się Kindze i Kasi za tak genialne w swej oprawie spotkanie. Oczywiście jadąc tam spodziewałam się ogromnej dawki wiedzy, którą to otrzymałam, lecz nie spodziewałam się totalnie prezentów, jakie to Kinga wraz z Kasią dla nas zorganizowały. I tak z nieprzewidzianymi kilogramami wracałam na Dolny Śląsk.
Na szczęście wszystko dotarło ze mną w całości.
W tym mydełko od Kasi, szampon w kostce od Cathy oraz aniołek od Kingi.
Warsztaty oraz prezenty zawdzięczamy:
ProBiotics
OptimaPlus
Mokosh
Fitomed
Towelsandmore

Dziękuję raz jeszcze za możliwość uczestniczenia w tych warsztatach. Oby więcej tego typu spotkań, dzięki którym to możemy zwiększyć swoją wiedzę. Miło było spędzić te kilka godzin w towarzystwie, które podziela te same pasje. Pozdrawiam i może do zobaczenia gdzieś, kiedyś jeszcze.

4 komentarze:

  1. Też jechałam z Dolnego Śląska, szkoda że razem nie wracalysmy. Miło było Cie poznać

    OdpowiedzUsuń
  2. Działo się sporo, tu o tym, tam o czymś innym, ale wszystko zachowane w ogólnej tematyce. Na pewno warto było wdać się w podróż przez trzy pory roku. Wrażenia pewnie zostały na dłużej w pamięci :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.