Obserwatorzy

sobota, 1 sierpnia 2015

Znów problem z Obserwatorami

Pytanie: Czy u Was również nie działa gadżet „Obserwatorzy”, a w dodatku ten zrobiony na html pt: https://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID= 
Po którego kliknięciu wyświetla się BAD REQUEST?
Czy oni całkiem usunęli możliwość obserwowania? Znaczy, ze mamy się z blogerra wynieść? 
Aktualizacja:
Problem z przeglądarką, dokładnie z Firefox'em. Na Chrome działa wszystko. Ech.. jak ja kocham tę przeglądarkę...
A jaki, nie wiem, szukam. 
Posprzątałam w "ciasteczkach", odświeżyłam przeglądarkę. Niby działa.

4 komentarze:

  1. Oj, nic mi nie wiadomo o tym problemie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem.. problem z Firefox'em:/ ech..

      Usuń
  2. U mnie chyba wszystko działa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona przeglądarka ześwirowała znów:./

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.