Obserwatorzy

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Zakupione w Ecospa.

Skuszona darmową wysyłką, czy tez dodatkiem do zakupów powyżej określonej kwoty lub po prostu promocją. Jeśli to się dzieje na stronach oferujących półprodukty to z reguły korzystam. I tym razem nie było inaczej. Chciałam znów wrócić do serum z witaminą C. Ilość przebarwień, jakie mam, do szału doprowadzała mnie. Także oto to serum z Ecospa musiało do mnie trafić.
O kwasach PHA wiem odkąd mam świadomość, iż moja cera jest naczynkową. Tak właśnie serum z kwasami PHA 8% dotarło do mnie. Jednak po pewnym czasie dostałam e-mail, czy już zrobiłam, gdyż serum wychodzi takie ciągnące się, kleiste i może to wina składnika. I tak otrzymałam nowy zestaw z zamienionym jednym składnikiem. Co uważam za ogromny plus ze strony producenta.
Glinki to coś, czego mam zawsze dużo. Glinka zielona na ten piekielny trądzik być musi. Wszak, troszkę się rozrzuciła po paczce. Ale uratowałam i mam.
Jako, ze uwielbiam hydrolaty zakupiłam zarówno oczarowy jak i z czystka. Myślę, że się sprawdzą. A skoro nie posiadają atomizera to dorzuciłam jeden by móc właśnie te hydrolaty tak używać.
Oleje to coś, czego w mojej pielęgnacji nie brakuje. Na noc z reguły stosuję olej. Tak, więc olej konopny i olej jojoba wrzucone do koszyka zostały.
Cera naczynkowa rządzi się swoimi prawami, ale czy ja naprawdę nie mogę zastosować peelingu pt. korund? Doszłam do wniosku, że mogę. I tak korund 125 mikronów zakupiłam.
Konkretami się zajmę później. Trzeba w końcu napisać jakieś recenzje. Do następnego!

2 komentarze:

  1. Super zakupy! I powodzenia w walce z trądzikiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jakoś idzie, ale bez szału nadal
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.