Obserwatorzy

środa, 1 lipca 2015

Skarby Afryki czyli biała glinka w natarciu

W ramach akcji prowadzonej na stornie Skarby Afryki można otrzymać glinkę za 0,01zł. Ponieważ planowałam tam zakupy to nie omieszkałam nie skorzystać z tej promocji.
Od producenta: Oferujemy Państwu w 100% naturalną glinkę białą przeznaczoną do zabiegów kosmetycznych. Sprowadzana jest ona z Francji, bezpośrednio od producenta. Nasza glinka sprzedawana jest pod postacią zmielonego proszku, który łatwo odmierzyć w zależności od potrzeby. Niewątpliwie dużą zaletą glinki białej jest brak skutków ubocznych oraz wszechstronność zastosowania.
Zastosowanie: Glinka biała przeznaczona jest do skóry suchej, wrażliwej, podrażnionej, zmęczonej oraz ze skłonnościami do zmarszczek.
Glinka świetnie nadaje się do: maseczek, okładów, kąpieli, mycia włosów.
Działanie:
  • najłagodniejsza ze wszystkich glinek,
  • wygładza oraz odświeża skórę,
  • zamyka rozszerzone pory,
  • oczyszcza skórę,
  • świetnie nawilża cerę,
  • wspomaga gojenie się ran,
  • rewitalizuje,
  • łagodzi podrażnienia oraz stany zapalne skóry.
Skład: Kaolin 
 
Moja opinia: Glinka zamknięta jest w poręcznym opakowaniu, które to nie ma prawa się samo otworzyć i ten proszek rozsypać wszędzie. 
 
Pojemność to 50gram. Ja z niej robię tylko maseczki, gdyż to podstawa pielęgnacji. Rozrabiam mniej więcej 1: 1 z wodą, tak, aby powstała niezbyt gęsta papka, która łatwo można rozprowadzić na twarzy. A rozprowadzam to płaskim pędzlem do podkładu. Najlepiej się sprawdza. Glinka ta pomaga odświeżyć skórę, a i pozostawia ją pięknie wygładzoną i delikatną w dotyku. Dodatkowo zauważyłam, iż mój trądzik nie szaleje tak bardzo jak szalał. Polecam sprawdzić na sobie jej działanie, a jeśli chodzi o ten dodatkowy zakup to polecam zajrzeć tutaj <klik>

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.