Obserwatorzy

poniedziałek, 18 maja 2015

Rossmann -49% część, 3 czyli szminki, kredki do ust, pomadki, lakiery.

Tak oto czas nadszedł, aby pochwalić się, co zakupiłam na ostatniej promocji w Rossmannie. Otóż padło na Lovely, Color Wear Long, Lasting (Pomadka w pisaku) w odcieniach 2 i 4.
Do ust kolejna konturówka tym razem Miss Sporty, Mini Me Lipliner w kolorze 050 - RED RED WINE.
Miss Sporty lakiery do paznokci w kolorach bezbarwny 5050 oraz srebrny 5064.
Sally Hansen Diamond Strength wzmacniający preparat do paznokci, dlatego, że trzeba paznokcie wzmocnić.
I cudne kolory z Rimmel London 60 Seconds Super Shine 315 Queen Of Tarts oraz 270 Sweet Retreat.
Ach ten Rossmann. ;)

4 komentarze:

  1. Właśnie... Ach ten Rossmann. A tu już kolejna promocja się szykuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na tą część promocji się nie załapałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą odżywkę z SH, ale w sumie taki niezły średniaczek, ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię pomadki z Lovely :) :) a odżywkę z SH wolę taką złotą :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.