Obserwatorzy

środa, 6 maja 2015

Rossmann -49% część 2 czyli tusze, kredki, cienie i odżywki do rzęs

Tak jak myślałam, nie obyło się bez wizyty w Rossmannie przy drugiej promocji. Tym razem zakupiłam kilka tuszy do rzęs. Otóż L`Oreal, Volume Million Lashes Mascara nie dla mnie, ale podbiorę mamie, choć raz, aby sprawdzić czy naprawdę jest tak wspaniały jak piszą na blogach.
Kolejnym Max Factor, 2000 Calorie Waterproof Volume przyda się na niektórych uroczystościach.
Coś, co kiedyś miałam i nawet przypadło wtedy do gustu, czyli Maybelline, Colossal Volum' Express Oraz kolejne opakowanie taniego i dobrego tuszu Lovely, Curling Pump Up Mascara.
Dodatkowo do koszyka wpadła czarna kredka z Max Factor.
Drugie opakowanie Eveline, Advance Volumiere, Skoncentrowane serum do rzęs 3 w 1 dobrej odżywki, którą to właśnie wykończyłam, więc promocja o dobrej porze się pojawiła.
Nie mogło zabraknąć również kolejnego opakowania Maybelline, Color Tattoo 24Hr w odcieniu 40 -Pernament Taupe, który to idealnie się sprawdza przy podkreślaniu brwi.
Znów zaszalałam. A przy pomadkach i lakierach się nie obędzie bez wejścia do Rossmanna. A Wy, co kupiłyście? Może coś polecicie z aktualnej pomadkowo-lakierowej promocji?

7 komentarzy:

  1. Chciałam kupić tę odżywkę Eveline, ale u mnie jej nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam narazie zapasy i na promocji nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Color Tattoo jeszcze nie miałam, ale wiele pozytywnego i tych cieniach czytałam, wykańczam akurat Benefotowy cień w kremie, muszę rozejrzeć się za godnym następcą :)
    2000 Calorie i Colossal uwielbiam ♥ Tusze L`Oreal`a też są moimi faworytami, zwłaszcza Million Lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam maskarę Lovely jednak mi ona nie odpowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko tusz z Lovely i cień z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.