Obserwatorzy

niedziela, 3 maja 2015

Rossmann -49% część 1 czyli podkłady, pudry, korektory.

Zaczęła się kolejna szalona promocja w Rossmannie. Pozwoliłam sobie uzupełnić zestaw korektorów wszelakiej maści. Zarówno tych pod oczy jak i na niedoskonałości, czy też po prostu do rozświetlenia. Skoro taka obniżka to myślę, że to najlepszy czas na takie właśnie zakupy. Jak również na zakup tego, co chcemy przetestować, a jakoś nam nie po drodze dotąd było, aby w nasze rączki trafił. Tak, więc zakupiłam Eveline, Art Scenic, Korektor w płynie 2 w 1 kryjąco – rozświetlający w odcieniach 04 Light i 05 Nude.
Coś co zachwalane jest od dawna czyli Wibo, Deluxe Brightener (Ekskluzywny korektor rozświetlający).
Oraz coś do rozświetlenia: Bell, HYPOAllergenic, Liquid Eye Concealer (Hypoalergiczny korektor rozświetlający pod oczy).
Ulubiony L’Oreal, True Match, Concealer (Korektor dopasowujący się do skóry) w odcieniach 1 i 2. Cudem dostałam tę jedynkę;).
Dodatkowo kolejny puder do testów. Chociaż wiem, że nic w strefie T nie utrwali makijażu tak jakbym chciała. Do koszyka trafił Wibo, Fixing Powder (Puder sypki utrwalający).
Oraz kolejny z ulubionych podkładów Revlon Nearly Naked w odcieniu. 120 Vanilla.
Korektorów mam zapas, chyba do następnej takiej promocji. Z aktualnej promocji również będzie post. Także do następnego.

4 komentarze:

  1. Jaki zapas korektorów! :D
    Ja zakupiłam ten z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezłe łupy :) ja kupiłam tylko podkład z Bell i puder Synergen na pierwszej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor L'oreal też bardzo lubię i też się na niego skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.