Obserwatorzy

czwartek, 9 kwietnia 2015

Targi LOOK&beautyVISION w Poznaniu 18-19 kwietnia 2015



http://beautyvision.mtp.pl

Odkąd przeczytałam o jakichkolwiek targach kosmetycznych, chciałam się na nich pojawić. I tak szansę na bezpłatne pojawienie się dali organizatorzy Beauty Blog Days na targach LOOK i beautyVISION w dniach 18-19.04.2015 odbywających się w Poznaniu. Odważyłam się i wysłałam zgłoszenie. I tak się dostałam na pierwsze targi kosmetyczno – fryzjerskie, a w ramach ich na spotkanie blogerskie. Wam polecam się zgłosić. Odsyłałam tutaj <klik>. Ostateczny dzień zgłoszeń to dzień jutrzejszy, czyli 10 kwietnia.

Także ja będę! A co! 177km i jestem.


2 komentarze:

  1. Kurde mam tak blisko:D
    Jakoś nigdy nie byłam na targach i tak samej byłoby mi głupio.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.