Obserwatorzy

czwartek, 23 kwietnia 2015

Relacja z targów LOOK & beautyVISION w Poznaniu.

Na targach byłam, co nieco zobaczyłam, ciekawe osoby poznałam. Więc czas na relację. Zaczęło się od tego, że pociąg, którym chciałam jechać w tę niedzielę nie jechał i tak zamiast być o 9.40 byłam o 11.30. Cóż mało czasu na wszystko. Pierwsze, co to trafiłam na spotkanie blogerek. Miło było poznać Agwer, Alę i inne dziewczyny, lecz organizacyjne nijak. Wymaganie 3 wpisów, a potem tylko przywitanie i życzenia dobrych zakupów trochę mało. A i osób na spotkaniu o wiele mniej niż pierwotnie miało być. 
Cóż uciekłam na halę po godzinie, aby móc w ogóle ogarnąć, kto się wystawia. Wszak przebijanie się przez tłum ludzi łatwe nie było, ale znalazłam, co chciałam. Lecz o tym jutro.
Pisałam, że trafię na MakeUp Serwis. Jakie było moje zdziwienie jak ujrzałam brokat na ustach i ogromną ilość osób. Zrezygnowałam i poszłam dalej patrzeć, co się na halach dzieje.
Tak tez trafiłam na mistrzostwa fryzjerstwa. Ile Ci ludzie mają talentu! Tak, więc na tę fotorelację Was zapraszam!
Do jutra!

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.