Obserwatorzy

środa, 29 kwietnia 2015

Co kupiłam i jak było na Dniach Urody i Spa Wrocław 2015



Jak pisałam w ostatnim poście tak zrobiłam. Pojechałam na targi do Wrocławia. Bilet kosztował 17zł. W tej cenie można było obejrzeć targi kosmetyczno-fryzjerskie i targi biżuteryjne. Jednak rozkład stanowisk wyglądał tak:

http://wwww.wigor-targi.com/targi,978,Lista+Wystawc%C3%B3w+|+Plan+Stoisk.html
Czyli ¼ to były targi biżuteryjne. Mało, ale dość konkretnie.
Nie były to targi na miarę poznańskich, ale sam fakt miejsca odbywania się targów nie wskazywał na to. Było go dość mało. Mniejsza ilość wystawców. Jednak wiele prezentacji, prawie na każdym stanowisku. Na tych targach nie było też takiego tłumu jak na wcześniej wspomnianych.
Głównie chciałam zobaczyć Sylveco. I to się udało. Dostałam masę próbek, a i zakupiłam ich płyn micelarny i tonik. Tak osławione na wszelakich blogach czy też videoblogach. Zobaczymy jak się sprawdzą.
Zakupiłam również kolejny pędzel z Maestro.
Tym razem o numerze 640 rozmiarze 4, który mam nadzieję się sprawdzi przy brwiach.
Dodatkowo wygrałam wejściówkę na jeden z wykładów w ramach drugiej edycji Konferencji Podologicznej. Otóż na Przerost płytki paznokciowej i hiperkeratoza łożyska w praktyce podologicznej – postępowanie od A do Z prowadzonego przez spec. ds. podologii, pedagoga Piotra Bielawskiego. Uważam, ze warto było się na nim pojawić. Konkretne informacje, potrzebne każdemu z nas jak się okazało.
Także jestem zadowolona, że na targi pojechałam.

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.