Obserwatorzy

czwartek, 16 kwietnia 2015

City of MakeUp na targach w Poznaniu.


Przeglądam stronę targów po raz kolejny i nadziwić się nie mogę, jakie cuda tam będę mogła zobaczyć. Tak trafiłam na City of MakeUp. 
http://beautyvision.mtp.pl/pl/program/city_of_makeup/

Czytam i znalazłam coś, co mnie bardzo zaciekawiło, a możliwość wzięcia w tym udziału jeszcze bardziej. I tak mowa, o MakeUp Serwis, czyli jak piszą na stronie:

„Skorzystaj z indywidualnej, godzinnej sesji z ekspertem!

Przestrzeń fachowców!

Weź udział w wyjątkowej okazji. Dowiesz się więcej o swojej twarzy, o jej kształcie, możliwościach i technikach w makijażu, możesz stać się fachowcem swojej urody. Rozsmakuj się w nowych możliwościach.

Zajęcia bezpłatne, wymagają uprzedniego zapisu na listę.”

http://beautyvision.mtp.pl/pl/program/city_of_makeup/

Więc e-mail wysłałam i zostałam zapisana na godzinę 14 w niedzielę. Z moją skomplikowaną cerą z chęcią się dowiem jak ją ogarniać i do szału się nie doprowadzać w kwestii np. moich zmarszczek pod oczkami, bądź ogromnych przebarwień. Oj jest tego trochę, co ukryć trzeba. Także cieszę się, że się dostałam na tą sesję.
Przy okazji tych targów można się zapisać również na: FleshPack czyli coś dla fanek mody i szaleństw z modą. A Kolor Serwis uświadomi, dlaczego np. nie możemy nosić pospolitej czerwieni, a tylko jej chłodny odcień.
Warto się zapisać.
Wszelkie informacje tutaj <klik>.
Polecam!

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.