Obserwatorzy

czwartek, 2 kwietnia 2015

Apteka i Biedronka czyli znów zakupy

Jak pisałam tak robię. Nadrabiam zakupy, bo mam mnóstwo zdjęć do tych notek ;). Tym razem skupiłam się na wyszukaniu Skinorenu w dobrej cenie. I tak trafiłam do jednej z internetowych aptek. Skoro mam ten piekielny trądzik to wzięłam się za coś innego niż do tej pory i tak Skinoren w żelu jest mój. Dodatkowo olejek z drzewa herbacianego, małe dość ciekawe cudo.
A na dokładkę Kolagenowa maseczka pod oczy prosto z Biedronki. Mało, ale myślę, że interesująco. Zobaczymy jak się sprawują nieco później. Dodatkowo wraz z aptecznym zamówieniem otrzymałam kilka próbek widocznych na zdjęciach.
Krótko dziś. ;)

5 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj znów uległam.. Kolejne nowości do mnie trafiły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uległam... a miałam się ograniczać

      Usuń
  2. Kiedyś używałam olejku z drzewa herbacianego na pojedyncze wypryski i sprawdzał się bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe a sprawdzi się olejek z drzewa herbacianego, mam w planach go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja narazie się powstrzymuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.