Obserwatorzy

czwartek, 5 lutego 2015

Zmiana zastosowania czyli próbki na stópki

Akcja na zużywanie próbek trwa. W moich zbiorach odnalazłam te, których ważność kończy się w tym miesiącu. Dlatego też nie chciałam ryzykować z używaniem ich do twarzy zgodnie z przeznaczeniem. I wpadłam na pomysł połączenia tych próbek z próbkami do ciała, bo takich miniaturek nie mam okazji używać gdyż podróży coraz mniej u mnie. Aby jednak wiadomo było, do czego to zużywam to dodałam konkretnie przeznaczone kosmetyki pełnowymiarowe. I tak powstała mikstura pod tytułem „Na stópki”.
Próbkami, które zużyłam były: Eliksir do ciała Argan & Goats piękny zapach, Flos Lek ANTI-AGING Przeciwzmarszczkowy krem na dzień SPF 15 uwielbiana przeze mnie marka, Flos Lek Błyskawiczny Lifting, krem napinająco / nawilżający. Biedronkowy, BeBeauty, Balsam do stóp intensywnie nawilżający. A także Isana Med, Nachtcreme 5% Urea (Krem na noc z mocznikiem 5%) nawilżanie górą! Johnson`s Baby, Mleczko intensywnie pielęgnujące oraz Johnson`s Baby, Krem intensywnie pielęgnujący to cuda dla dzieci, ale zdobyte podczas akcji na ich stronie. Delikatne i potęgujące wrażenia zapachowe. A Bentley Organic - Łagodzące mleczko do ciała z lawendą i rumiankiem było w Shinybox’ie, który kiedyś tam dostałam.

Tak też powstał krem do stóp, który cudnie nawilża, o stopy dba. A i próbki się nie zmarnowały. Także zmianę zastosowania ze względu na zbliżający się termin ważności polecam. Moje stópki będą zadowolone;)

Ogólnie zużyłam 17 próbek! Za jednym razem! 

4 komentarze:

  1. super lubie takie organizowanie kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wpadło mi do głowy, bo wstyd wyrzucać próbki..;)

      Usuń
  2. Dobry sposób. Ja staram się swoje próbki zużywać na bieżąco więc pod tym względem nie mam problemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super :) Jak nawilża stópki to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.