Obserwatorzy

niedziela, 22 lutego 2015

Ziaja, mleczko do skóry suchej

Ziaja bio olejki mleczko do skóry bardzo suchej, podrażnionej z olejkiem arganowym 400ml
Od producenta:
Delikatnie natłuszcza i zmiękcza nawet bardzo suchą skórę.
Przywraca równowagę hydro-lipidową naskórka.
Działa poprzez intensywną regenerację.
Wyraźnie zmniejsza nadwrażliwość skóry.
wzrost nawilżenia skóry o 33%
redukcja TEWL 15%
TEWL - transepidermalna utrata wody ze skóry

Skład: Aqua, Isopropyl palmitate, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Sorbitan Sesquioleate, Diisostearoyl Pllyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate, magnesium Sulfate, Argania Spinosa Kernel oil, Ceresin, Dimethicone, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, parfum, limonene, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellol, Alpha-isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Citric Acid.

Moja opinia: Ziaja, moja buźka jej nie lubi, za to ciało delikatnie tak. Kupiłam za pozytywne opinie. Nie mam suchej skóry, a normalną, chciałam nawilżać zimą. Daje wrażenie nawilżenia dopóki stosujemy ten produkt codziennie, a to dzięki parafinie wysoko w składzie. Mi nie szkodził, ale dla skóry suchej, do które jest przeznaczony, stanowczo za słaby. Ogólnie krótkotrwały efekt, a regeneracji czy ukojenia widać nie było. Nie kupię więcej.

5 komentarzy:

  1. Skóry bardzo suchej nie mam, szkoda że efekt widoczny tylko przy regularnym stosowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee to nie dla mnie produkt. Nie mam suchej skóry ale lubię czuć nawilżenie ciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mojej cery chyba by się nie nadawał ze względu na parafinę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.