Obserwatorzy

czwartek, 26 lutego 2015

Zakupione w Biedronce

Tak to jest. Wpadasz do sklepu po jedzenie a wychodzisz z kosmetykami. Ale o jedzeniu nie zapominasz, tyle dobrego. I tak obok pyszności do koszyka nie raz wpadły. Płatki kosmetyczne, Carea, których używam każdego dnia i uzupełniam zapasy jak tylko takie zestawy się trafiają.
Dzieci nie mam, ale makijaż robię. Podłogę sprzątam. Biurko wycieram i inne cuda. Dlatego Dada Chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt musiały wyjść ze mną.
Szał na nią jest, a że tu tania to kupiłam: Ultra Doux, Odżywka do włosów suchych i zniszczonych `Awokado i masło karité’. Stópki lubię mieć ładne, dlatego nie jeden BeBeauty Peeling do stóp do koszyka trafił.
Aby kąpiel miła była nigdy nie zapominam o solach z BeBeauty. Tak mam regenerującą sól do kąpieli - morska oraz ujędrniającą sol do kąpieli - lotos.
A tego cuda to moje kolejne opakowania. Naprawdę działa! L`biotica, Regenerujący krem do rzęs
Takie oto Biedronkowe zakupy zrobiłam.

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam płatki Carea, najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko, praktycznie nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam w biedronce zakupy kosmetyczne, z reguły kupuje w sieci. Taka wygodna jestem :-)

    Pozdrawiam
    Ps. Obserwuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sie jutro wybieram do biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedronkowe kosmetyki już mnie nie ciągną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ja też uważam że płatki Carea są lepsze niż niejedne "markowe":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam płatki Carea :) :) I testuje teraz odżywkę z Garniera AiK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.