Obserwatorzy

niedziela, 15 lutego 2015

Uśmiech wywołują znów

Szczęścia w miłości brak za to szczęścia w konkursach w nadmiarze mam.
Tak oto trafiły do mnie próbki kapsułek do włosów z Safiry.
Koleją wygraną był antybakteryjny krem do rąk z fanpage OsmozaCare.
A teraz czas na gwiazdy blogowe. Pierwszą jest Balm Balm, Hibiscus Face Mask (Maseczka peelingująca do twarzy z hibiskusem) od Arsenic i drogerii Ecobelle. Dodatkiem jest kilka próbek z Lavery.
Dziewczyny z http://fashion-beautynails.blogspot.com postanowiły obdarować kilka osób kartkami świątecznymi. Miły, mały akcent i tak jedna trafiła do mnie wraz z dwoma bransoletkami.
Od Ive otrzymałam kadzidłowy balsam do włosów normalnych z Orient 730.
A Mallene wysłała do mnie cudne kosmetyki Olivenol Hydro Care Plus- orzeźwiający krem nawilżający, Olivenol Body Balm Intensive, intensywny balsam do ciała, Granatapfel serum do intensywnej pielęgnacji.
U mamy na tropie wygrałam coś co dawno chciałam kupić a jest to krem brzozowy z Sylveco.
Dziękuję:)

4 komentarze:

  1. Gratulacje. Moje szczęście do gier przychodzi falami. Jak mam to biorę wszystko co się nawinie. A potem następuje posucha :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje teraz tylko testowac ;) czekam na twoje opinie zwłaszcza kremu brzozowego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.