Obserwatorzy

niedziela, 8 lutego 2015

Szczoteczka do pielęgnacji i masażu twarzy

Szczoteczka do pielęgnacji i masażu twarzy, czyli Biedronkowy hit

Tak tak, była ostatnio ponownie. Za pierwszym razem jej nie chciałam, ale teraz przepuścić okazji nie mogłam. Wydać 300zł a wydać 20zł to różnica, za tzw. marki płacić nie lubię. Oto to, co otrzymałam za te szaloną cenę.
Szczotka znajduje się w kartoniku, a potem w różowym dość wytrzymały etui. Zestaw składa się z baterii alkaicznych i oczywiście instrukcji obsługi. W etui znajduje się szczotka wraz z 4 głowicami: masująca z wypustkami, poprawiającą krążenie, szczotka do oczyszczania i mocnego peelingu, z gąbka do delikatnego peelingu oraz lateksowa do delikatnego masażu.Posiada 2 tryby wolny-delikatnie działa, szybki-działa ostrzej oraz wyłącznik.

Ja używam jej do jednego z etapów oczyszczania wieczornego. Nasadki łato się czyści, wystarczy woda i jakiś detergent. Niezły gadżet troszkę ułatwiający życie. Polecam mieć.

6 komentarzy:

  1. Nie skusiłam się na tą szczoteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam ją ostatnio kupić i oczywiście już nie było. Nie wiem, czy będzie jeszcze w sprzedaży, a chętnie używałabym jej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam w Biedrze takie coś. Ale jakoś nie przekonałam się do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo nawet nie wiedziałam że w Biedronce są takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam już swoją ulubioną szczoteczkę do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie skusiłam się na nią :) Wystarczy mi szczoteczka a'la silikonowa do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.