Obserwatorzy

wtorek, 10 lutego 2015

Pudełko kupione po czasie - beGlossy sierpień

Szał na wszelakiej maści pudełka zrobił się dawno temu. Nie popadłam w to, gdyż cena za nie jak dla mnie za wysoka. Wolę wydać tyle na coś, co znam, lecz gdy beGlossy zrobił promocję, skusiłam się na jedno ze starszych już pudełek.
Aby zimą wróciły wspomnienia słonecznych wakacji zakupiłam pudełko sierpniowe za połowę jego wartości.
I tak otrzymałam. Iwostin Sensitia Żel do mycia hipoalergiczny 100ml (200ml/33,50zł), Olay Anti-Wrinkle krem pod oczy (15ml/29,99zł) , Joanna Oleje Świata Balsam do suchych miejsc 3 w 1 z masłem pomarańczowym (8g/6zł).
Oraz So Susan Cosmetics Paleta korektorów Concealer Quad (4g/86zł), Nails Inc Westminster Bridge Matte Top Coat (10ml/56zł), Organique Mydło Glicerynowe – Hand Made Pomarańcza z chili 50g (100g /14,90zł), Cashmere Illuminator rozświetlający krem liftingujący 15ml (30ml/35,99zł), Yu-Be Moisturising Skin Cream 3g (33g/44zł).
Cena za taką małą ilość korektorów powala. Za ten top coat również. Jednak zapach mydełka oszałamia, co równoważy. Cieszę się, że zakupiłam niedawno, a nie wtedy, gdy szał był. Biorę się za testy.

5 komentarzy:

  1. super :) ja nie miałam żadnego pudełka jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego pudełka beGlossy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawa zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego boxu kosmetycznego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.