Obserwatorzy

sobota, 28 lutego 2015

Podsumowanie: 28-dni i 28 postów

Mija właśnie 28-dniowe wyzwanie! Pierwsze dotyczyło codziennych postów. Ufff udało się! Teraz podsumować to trzeba. 28 dni 28 postów.
Były recenzje, zakupy, rozdanie, przyjemności.
Zacznę od zakupów:
Jak widać kosmetyki górą! Jednak i książki się znalazły i pierdółki około kosmetyczne.
Wśród recenzji widać kremy, żele, pianki, szampony. Generalnie zadbałam o ciało.
A teraz czas na różności. Na nie składa się początkowy post z akcjami. Potem przypominam o moim rozdaniu! Tak dziś o północy się kończy! Oraz chwalę się tym co wygrałam. Udało mi się tych 28 postów zrobić! Choć łatwo nie było. Początek i koniec jest!

4 komentarze:

  1. Gratuluje w takim razie :) Ja raczej większość postów u Ciebie mam nadrobionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje w wytrwałości w pisaniu bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje, ja nie dałabym rady :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.