Obserwatorzy

środa, 4 lutego 2015

Podaruję paczuchę!

Zgłosiłam się do Akcji u Dimipedii pt. Podaruj Paczuchę.
Dziś przedstawię Wam, co trafi do osóbki, którą ja obdarowuję. Jutro poleci do niej właśnie. Tak, więc coś dla ciała, coś dla ducha.
Fanką wosków, świec nie jestem, ale szał na nie rozumiem. Tak, więc 3 małe marzenia spełnię na 100%. Woski o nazwach Berrylicious, Black Plum Blossom oraz Soft Blanket w mej paczce znajdą się.
Płyn micelarny BeBeauty również.
Zestaw z Neutrogeny, czyli krem do rąk i ochronna pomadka.
A na koniec Nivea razy dwa, czyli masełko do ust o zapachu jagodowym oraz intensywnie pielęgnujące mleczko do ciała.

Mam nadzieję, że obdarowanej przypadnie do gustu cała paczka. Pakuję i jutro wysyłam!

7 komentarzy:

  1. Wszystkie podarki (oprócz płynu micelarnego) bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja na pewno ucieszyłabym się z takiej paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy ;) na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie dzisiaj doszła paczka ;)
    dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.