Obserwatorzy

piątek, 6 lutego 2015

Podaruj paczuchę, moja paczka!

Dostałam ją! Paczuchę z akcji Dimipedii.

Obdarowała mnie Patrycja, która prowadzi bloga www.tbof.pl

Rozcięłam, pudełeczko wyciągnęłam, a w nim co widzę! Właśnie to!

Tak oto trafił do mnie pierwszy mój lakier Essie. Nie chciałam nigdy ich kupić jednak fenomen rozumiem. Także fajnie, że do mnie w tej paczce trafił. Piękna czerwień o numerze 1006 Hip-Anema.

Kolejnym małym cudem jest olejek z serii orientalne olejki Marion pt. Serum nawilżenie włosów migdały, dzika róża.

Makeup Revolution zaszalało na naszym rynku. Tak też chciałam mieć coś od nich i tym sposobem dostałam pomadkę w odcieniu Dazzle.

Do ciała otrzymałam Apis Oczyszczający peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego, zieloną herbatą i jaśminem 200 ml. Jedna z moich ulubionych ostatnio marek.

Moja cera to głównie naczynka także miło widzieć w paczce coś dla nich konkretnie. Tak też Tołpa dermo face rosacal maska-opatrunek wzmacniająco-łagodząca na twarz, szyję i dekolt 2x6ml w moje rączki trafiła.

A próbki to małe marzenie na sprawdzenie działania. Tak też trafiła do mnie próbka perfum Estée Lauder Modern Muse. Dodatkowo Kolastyna, Odżywczy balsam do ciała. Z Yves Rocher Cedar Wood and Lime Eau de Toilette oraz Sérum Végétal Wrinkles & Firmness. A z Sylveco lekki krem brzozowy, łagodzący krem pod oczy, lekki krem nagietkowy.

Ciekawa akcja z miłym efektem. Polecam każdemu zapisanie się. Ty sprawiasz komuś przyjemność, ktoś Tobie. Uśmiech na twarzy się pojawia. I ta radość z paczki niespodzianki. Patrycji dziękuję! W moje gusta idealnie trafione.

6 komentarzy:

  1. Świetna paczuszka. Lakier cudo :) a Modern Muse miałam i dla mnie zapach rewelacyjny, reszty nie znam.
    A akcja fajna i prawdę mówiąc nie słyszałam o niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem zadowolona ze swojej paczki-mam nadzieję, że dziewczyna, którą obdarowałam również:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wszystkie dziewczyny będą zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna przesyłka :) Ciekawi mnie ten peeling Apis, bardzo lubię tę markę ale nie znam jeszcze tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.