Obserwatorzy

środa, 11 lutego 2015

Pharmaceris T, Sebo - Almond Peel 10%

Pharmaceris T, Krem złuszczający do cery trądzikowej - II stopień złuszczania
Od producenta: Krem złuszczający z 10% zawartością kwasu migdałowego rekomendowany jest do specjalistycznej kuracji przeciwtrądzikowej. Dzięki specjalistycznie opracowanej recepturze krem rozjaśnia nieregularne przebarwienia powierzchowne i pozapalne. Polecany jest również do stosowania w celu zapobiegania i zmniejszenia oznak starzenia się skóry. Proteiny ze słodkich migdałów wygładzają naskórek, a skóra staje się świeża i wypoczęta. Produkt może być stosowany samodzielnie lub w dwustopniowej kuracji złuszczającej z kremem Sebo -Almond Peel 5%. Przy kuracji kwasem migdałowym w ciągu dnia zaleca się stosowanie kremów z filtrem zabezpieczającymi przed promieniowaniem UVA i UVB o SPF min.20.
Skład: Aqua, Mandelic Acid, Butylene Glycol, Glycerin, Tromethamine, Isohexadecane, Dicaprylyl Ether, Cyclopentasiloxane, Cetyl Alcohol, Sodium Polyacrylate, Cyclohexasiloxane, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Methyl Glucose Sesquistearate, Ceteareth-20, Silica Dimethyl Silylate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract, Methylparaben, Parfum.

Moja opinia: Pomimo posiadania cery naczyniowej, mam ogromny problem z trądzikiem. Ogromny, bo jako nastolatka go nie miałam, a teraz jest armagedon po prostu. Szczególnie wypryski lubią się pojawiać na brodzie i szyi. Problemów z tarczycą nie mam. A jedyne, co działało to, Epiduo, ale drogie jak diabli i tylko na okres jego używania. Taki interes to nie moja bajka. Aby mojej twarzy nie zniszczyć totalnie zaczęłam od tego produktu w stężeniu 5%, jednak nie zdziałał nic. Dosłownie nic. I tak zakupiłam 10%. Tu już pojawiły się efekty, głównie zależało mi na złuszczaniu, bo mam pełno przebarwień i tak też działał. Naczynkom krzywdy nie zrobił, a stosowałam na całą twarz. Dodatkowo lekko nawilżał, szybko się wchłaniał. Blizny zmniejszyły się, a niektóre całkowicie zniknęły. Wtedy też o wiele mniej wyprysków pojawiało się. Był bardzo wydajny, jednak pompka lubiła się zacinać. Myślę, że zakupię znów, ale tylko, gdy będzie w niższej cenie. Polecam.

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam takich kremów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm nie miałam ale wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam migałowe sermy 10% towe na mnie lepiej działa takie serum niz kwas 50% raz na jakis czas

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami zawierającymi kwas migdałowy, w zeszłym roku dopiero rozpoczęłam swoją przygodę z kawasami, do tej pory był to kwas glikolowy w 12% i 15% stężeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.