Obserwatorzy

piątek, 27 lutego 2015

Mini zakupy u Jadwigi

Dziś bohaterem postu jest firma Jadwiga. Pisałam o niej kilkukrotnie. Produkcja tych kosmetyków następuje w mojej okolicy. Z racji, że oferują odbiór osobisty chętnie z niego korzystam. Uwielbiam ich krem bionawilżający oraz serum kolagenowe. Teraz przyszedł czas na to, o czym wiele razy czytałam. Cera moja zaczęła szaleć po 25 roku życia.
Tak, więc owa papka to ideał dla niej. Zakupiłam 2 w cenie 1. Tak tak! Często oferują promocje i z takich okazji warto korzystać. Oto przed Wami Polska Papka do Cery Trądzikowej - maseczka 30 ml. Producent podaje: działanie : przeciwtrądzikowe, preparat przeznaczony szczególnie dla cer tłustych i trądzikowych. preparat nie drażni, nie uczula. Posiada wybitne działanie odtłuszczające, przeciwtrądzikowe; normalizuje funkcje skóry tłustej, z trądzikiem. Zmniejsza przebarwienia i blizny potrądzikowe, powoduje zwężenie nadmierne rozszerzonych ujść gruczołów łojowych oraz zastosowanie: punktowo na zmiany na skórze, raz lub kilka razy dziennie; płaszczyznowo na noc na skórę twarzy lub ciała po umyciu skóry mleczkiem kosmetycznym  i stonizowaniu tonikiem ziołowym; na dzień połączyć papkę z maseczką bionawilżającą  nagietkową; po kilkudniowej kuracji cera jest wyleczona. Małe niepozorne cudo. Ale o nim konkretnie innym razem. Co mnie mile zaskoczyło to próbki, które otrzymałam po raz pierwszy. Tak oto mogłam przetestować: Krem hydro AHA 8% kwasu glikolowego, Krem matująco – antybakteryjny, Żel oczyszczający - cera tłusta, trądzikowa.
A smaczku dodał katalog! Teraz wiem, co dokładnie w swej ofercie mają. Plus ogromy za niego!

10 komentarzy:

  1. O tej firmie nie wiem czy w ogóle słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tej firmie, może w końcu coś od nich wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. też kupiłam ją we Wrocławiu ostatnio powiedz mi jak ją używasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja do krakowa mam mniej niz 30 km:_)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam się szczerze, że nie słyszałam o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej firmy;) ale jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tef firmie jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałąm jeszcze o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy, dla mnie nowość. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.