Obserwatorzy

sobota, 21 lutego 2015

Isana, Krem do rąk


Isana Krem do rąk rumiankowy
Od producenta:
Krem do rąk:
- zawiera rumianek, prowitaminę B5 oraz glicerynę,
- pielęgnuje ręce oraz łagodzi podrażnienia,
- szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu,
- ma pH przyjazne dla skóry, jest testowany dermatologicznie.

Skład: Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate Se, Ethylhexyl Stearate, Cetyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Propylene Glycol, Theobroma Cacao Butter, Panthenol, Sodium Cetearyl Sulfate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylic/Capric Triglyceryde, Parfum, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Copernicia Cerifera Cera, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Sodium Benzoate.

Moja opinia: Kupiony za niską cenę, nie powalił. Konsystencja oleista, co mnie mocno irytowało, spływał z dłoni. Słabo nawilżał, czuć go tylko, gdy wmasowujemy. Drażnił mnie zapach. Nie kupię więcej, końcówkę zużyłam na stopy.

4 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam i się nie skuszę. Dzięki za opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą konsystencją słabo.. Ja nie lubię takich kremów ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za rumiankowymi kremami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Isana nie powalają jakością niestety:-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.