Obserwatorzy

poniedziałek, 9 lutego 2015

Flos Lek, Natural Body, Żel pod prysznic "Mango & marakuja"

Flos Lek, Natural Body, Żel pod prysznic `Mango & marakuja`
Od producenta: Łagodny preparat do mycia ciała, o egzotycznym zapachu marakui, wzbogacony ekstraktem z owoców mango o działaniu regenerującym i nawilżającym. Polecany do każdego rodzaju skóry.
Bardzo dobrze zmywa naturalne zabrudzenia skóry, odświeża ją i pielęgnuje. Nie powoduje nadmiernego wysuszania i złuszczania naskórka. Po umyciu skóra jest czysta, gładka, odpowiednio nawilżona o zdrowym kolorycie.
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidoporyl Betaine, Coco Glucoside, Glycerin, Glyceryl Oleate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Panthenol, Polysorbate 20, Perfum, Sodium Lacate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Propylene Glycol, Mangifera India Fruit Eixtract, Disodium EDTA, Methylchloroisothiasolinone, Methylisothiasolinone, C.I. 47005, C.I. 14720, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hexyl Cinnamal, Alpha Isomethyl Lonone, Citronellol, Limonene.

Moja opinia: Otrzymałam go w paczce od Strefy Urody w wygranym kiedyś konkursie. I tak pokochałam za zapach. Nie nachalny, a delikatny, orzeźwiający. Żel ma odpowiednia do zużywania konsystencję, nie rozlewa się. Zamknięty w wygodnym opakowaniu. Swe działanie spełnia. Dobrze myje, nie przesusza. Nie działa drażniąco na skórę. Dość ciekawy produkt. Polecam.

5 komentarzy:

  1. też bym chciała taką wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu
    będę tutaj często zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam że Floslek ma żele pod prysznic:)
    Dobrze wiedzieć :) :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach musi mieć piękny :) Nie miałam go, pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.