Obserwatorzy

piątek, 20 lutego 2015

Eveline, Serum do biustu `Total Push Up`

Superskoncentrowane serum do biustu `Total Push Up`
Od producenta: Serum błyskawicznie wypełnia, rzeźbi i podnosi biust. Już po pierwszym użyciu tworzy mikrosiateczkę na kształt "niewidzialnego biustonosza", dając efekt push-up. Skutecznie zwalcza objawy opadania, utraty jędrności i elastyczności biustu. Nadaje piersiom bardziej pełny, okrągły kształt. Zawiera wyselekcjonowane składniki: Volufiline (ekstrakt z azjatyckiej rośliny Gardenia Asiatica), kwas hialuronowy, Centella Asiatica, Algi Laminaria, Acacia Collagen oraz kofeinę.
Produkt jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry (także wrażliwej), nie ingeruje w gospodarkę hormonalną, jest bezpieczny dla gruczołów sutkowych.
Serum jest szczególnie polecane kobietom, które chcą przywrócić młodzieńczą jędrność i sprężystość piersi - szczególnie po okresie karmienia.

Skład: Aqua /Water/, Glycerin, Centella Asiatica, Cetyl Alcohol, Glycine Soya Oil, Water /Butylene Glycol /Laminaria Hyperborea Extract, Hydrogenated Polyisobutene /Anemarrhenae Asphodeloides (Root) Extract, Water /Propylene Glycol /Acacia Seyal Gum, Hyaluronic Acid, Caffeine, Propylene Glycol, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Glyceryl Sterate SE, Phenoxyethanol /Methylparaben /Butylparaben /Ethylparaben /Propylparaben, DMDM Hydantoin, Fragrance, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional (Lilial), Linalool.

Moja opinia: Dawno temu pisałam, że recenzję napiszę. Aż w końcu jest! Kusiły mnie tego typu kosmetyki od dawna, biust mam mały, przyznaję. Dlatego o jędrność chciałam zadbać. I to się udaje. Moim zdaniem efektu push up nie ma. Cudów nie oczekuję. Za to dobrze ujędrnia i poprawia elastyczność tej skóry. Jego zapach nie przeszkadza, a konsystencja ułatwia stosowanie. Produkt wydajny, łatwo dostępny, a i delikatny. Nie uczulił ani nie podrażnił skóry. Nawilżył, wygładził, napiął i ujędrnił. Zużyłam już kilka opakowań i z niego nie zrezygnuję. Polecam


3 komentarze:

  1. Też mam mały biust i może coś takiego by mi się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że tak dobrze się u Ciebie sprawdza! :) Ja tego produktu nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmie się wydaje, że tutaj chodzi o sam masaż. Kosmetyk jedynie dobrze nawilża skórę, ale w sam sobie tego biustu ani nie podniesie ani tym bardziej nie powiększy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.