Obserwatorzy

czwartek, 12 lutego 2015

Ebay - zakupy z Azji

Mieć konto na Ebay.com to zło. Takie totalne zło. Ale mieć szansę zakupu czegoś, co u nas kosztuje fortunę to luksus. Jeszcze, żeby do nas przesyłka docierała zawsze to w ogóle marzenie. Na szczęście do mnie dociera wszystko. I tak kolejny raz zaszalałam na tym portalu. Ponieważ kremy BB lubię i kiedyś miałam jeden to postanowiłam spróbować kolejnego. Tak trafił do mnie SKIN79 Super+ BB Triple Function Hot Pink SPF30 / PA++ . Różowe cacko z genialnym opakowaniem, ale o nim innym razem. Żeby mu smutno nie było zakupiłam również 2 korektory z Misshy na niedoskonałości i pod oczy w odcieniu Light Beige. Ten na niedoskonałości jest bardzo zbliżony do ulubionego mojego z Catrice. Porównanie ich zrobię na blogu.
Ostatnimi czasy mam tzw. fazę na podcinanie brwi, rosną jak szalone i do szału doprowadzają. Więc tani sprzęt potrzebny. Tak też ten zestaw trafił do mnie. Nożyczki się sprawdzają idealnie.
Podsumowując koszty: krem $7.50, korektory $9.04, a zestaw $1.34. Nie za dużo za dość dobre produkty. Do jutra;)

4 komentarze:

  1. A ile wynosi Cię przesyłka do Polski? Ja nie mam tam konta, nie wiem może i lepiej ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście 0zł, kupuję u tych gdzie jest za darmo ;) bo inaczej to połowa wartości minimum. Nie masz to dobrze, nie tracisz milionów tam ;) Choć czasem pożyteczne patrząc na ceny koreańskich kosmetyków na naszych polskich stronach;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajne nowości :) Nie mam konta na Ebayu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.