Obserwatorzy

wtorek, 3 lutego 2015

Blogersko - Vlogerskie pozycje książkowe

Dziś coś innego, ale nie do końca. Szał na książki pisane przez blogerki, vlogerki nastał już jakiś czas temu. Powstało tyle pozycji, że jest, z czego wybierać. Sama zdecydowałam się na zakup trzech. Takich konkretnych i przydatnych. Tak oto do mnie trafiły:
Radzka radzi: Tobie dobrze w tym! Kanoniak Magdalena
Czyli książka videoblogerki Radzki. Po jej filmach na temat naszych sylwetek chciałam mieć tę wiedzę w głowie, a i na papierze. Wszak książka to jedna wielka reklama, ale słowo mówione przelane na papier bardziej zapamiętałam. I jak coś wyleci z głowy np. czy gruszka powinna nosić długie spódnice, to warto mieć tę pozycję.
"Ziołowy zakątek. Kosmetyki, które zrobisz w domu" Hebda Klaudyna
Te zakątek to cudo, o którym wiele czytałam. Genialne dla maniaczek tracących fortunę na drogeryjne kosmetyki. Proste, łatwe w wykonaniu i wspaniale przedstawione formuły kosmetyków, które to same możemy zrobić. Wtedy też wiemy, co w konkretnym kremie, balsamie mamy. A oto nam chyba chodzi.
"Jak dbać o włosy" Kołomycew Anna
Czyli wszystko o włosach od Anwen. Informacje, o których na blogu pisała w tym egzemplarzu ułatwiają życie. Szybciej można się odnaleźć po prostu.

Za 110zł zdobyłam 3 pozycje, których to zakupu nie żałuję. Polecam Wam, chociaż owy Ziołowy Zakątek, jeśli ciągnie Was w stronę samo robionych kosmetyków. Macie którąś? Jak Wasze wrażenia?

2 komentarze:

  1. ziołowy zakątek mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziołowy zakątek mam zamiar kupić... A niedawno kupiłam "Jadłonomię" - też autorstwa blogerki, bardoz polecam książkę i blog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.