Obserwatorzy

wtorek, 24 lutego 2015

Apis zawładnął pielęgnacją!

Tak czasem jest. Kupię coś i się sprawdza to szukam czegoś innego, nowego. Krem pod oczy i serum do twarzy używam od dawna. Dość dobrze się sprawdzają. A że moja cera to dramat, bo jak naczynka i trądzik pogodzić? Tak, więc na poczet tego skuszona promocją w sklepie Apis, zaopatrzyłam się w kilka kolejnych nowości.
Acne-Stop żel wygładzający do masażu dla cery tłustej z minerałami z Morza Martwego.
Jest połączeniem ekstraktu z bambusa, zielonej herbaty, aloesu i minerałów z Morza Martwego. Doskonale nawilża, odpręża, koi i łagodzi, nadając skórze świeży koloryt.
pojemność: 200 ml.

Couperose-Stop serum dla cery z problemami naczynkowymi.
Zawiera witaminę C, ceramidy, proteiny jedwabiu, ekstrakt z miłorzębu japońskiego i alg morskich o właściwościach wzmacniających ścianki naczynek krwionośnych.
Nawilża wygładza skórę i działa immunostymulująco.
pojemność: 100 ml

Peeling enzymatyczny z bioenzymami i algami morskimi.
Dla każdego rodzaju cery, a zwłaszcza suchej, wrażliwej, z rozszerzonymi naczynkami.
Preparat przeznaczony do oczyszczania skóry poprzez enzymatyczne złuszczanie martwych komórek dzięki zawartej papainie. Dodatkowo wzbogacony jest ekstraktem z cytryny, grejpfruta, alg morskich, zielonej herbaty i echinaceą.
Przygotowuje skórę do aplikacji kolejnych preparatów.
pojemność: 100 ml

Dodatkowo otrzymałam kilka próbek Norel i Avon. To tak do akcji zużywania próbek, która troszkę marnie mi idzie. Ale kilka dni zostało, więc obym do 50 doszła!

6 komentarzy:

  1. Niezła dostawa :) A kosmetyków nie znam, chętnie poczytam Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys miałam ale jakosc mnie nie wciągła ta firma

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic w domu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nzma tych kosmetyków ale nie ukrywam, że chętnie przetestowałabym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tej firmy :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.