Obserwatorzy

wtorek, 27 stycznia 2015

Ziaja, orzeźwiający żel pod prysznic

Ziaja, orzeźwiający żel pod prysznic z limonowo – cytrusowym koktajlem egzotycznym
Od producenta: AQUAFORMUŁA:
  • Łagodnie myje, pozostawia skórę czystą i zadbaną.
  • Zmienia kąpiel w energetyzująca aromaterapię.
  • Zapewnia skórze wyjątkowo świeży, limonkowy zapach.
  • Tworzy delikatną, pielęgnującą pianę.
Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Glycerin, Panthenol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Parfum, Limonene, Linalool, Buthylphenyl Methylpropional, Geraniol, Citric Acid, Cl 47005, Cl 42090, Cl 19140.

Moja opinia: Dostałam kiedyś w gratisie. Produkt dość wodnisty, zapach taki sobie. Szybko się skończył. Jak na aromaterapię to dobry, jednak nie dla mnie.

2 komentarze:

  1. Nigdy go nie miałam. Jak dostanę w gratisie to się nie obrażę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam z tej serii maseczkę saszetkową peelingującą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.