Obserwatorzy

piątek, 2 stycznia 2015

Rozdanie - wyniki


Rozdanie się skończyło. Niestety rozwiązania nie będzie. Przykre, ale co zrobić. Chciałam, aby udział wzięło więcej osób. Dokładnie zapisane to w regulaminie było. Ale nagrody nie przepadną. Połączę je i za kilka dni zrobię  rozdanie noworoczne. Osoby, które się zgłosiły do poprzedniego niech się nie martwią. Zgłoszenia zostają, choć znikną, gdyż kasuję komentarze G+. Dostają 1pkt więcej za zgłoszenie się. A dokładnie wpiszę to w komentarzu pod noworocznym rozdaniu. Dodatkowo dziewczyny, które obserwują, blog jako:
  • Wiktoria xD
  • Mysterka
  • Julita Skowronek
  • Paulina D
  • dobiezka
proszę, o print screen polubienia na FB na mój adres e-mail, gdyż Waszym polubień nie widzę. A chciałabym uznać Wasz udział w rozdaniu. Także Wam dziękuję. I innych zapraszam za kilka dni.



EDIT: FB nie pokazuje mi Waszym polubień, zapewne przez jakieś ustawienia prywatności. Pojęcia nie mam dlaczego. Za e-mail'e dziękuję.

4 komentarze:

  1. Ojj.. szkoda.. ;-)
    ale na pewno wszystko się wkrótce wyjaśni ;)
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście szkoda :( Również mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Już wysłałam screena na pocztę.. :)) Nie wiem czemu nie wyświetlają ci się te polubienia, u mnie wszystko widać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. polubiłam przy zgłoszeniu i u mnie normalnie wyświetla, dziwne. Email poszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.