Obserwatorzy

piątek, 9 stycznia 2015

Denko - Trądzik: Mydło siarkowe Barwa


Barwa, Siarkowa Moc, Mydło specjalne antybakteryjne
Od producenta: Przeznaczone do pielęgnacji cery tłustej z tendencją do wyprysków i łojotoku. Szczególnie pomocne w wieku dojrzewania, gdyż łagodzi objawy trądziku i podrażnienia, przywracając zdrowy wygląd skórze twarzy, dekoltu i pleców. Dzięki specjalnym właściwościom siarki mydło ma działanie antybakteryjne i przeciwłojotokowe. Nie podrażnia, nie uczula. Polecane do mycia przetłuszczających się włosów.

Skład: Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Petrolatum, Sulfur, Glycerin, Palm Acid, Palm Kernel Acid, Sodium Chloride, Tetrasodium EDTA, Etidronic Acid, BHT, Cl 11680 
 
Moja opinia: Problemy z trądzikiem mam nie małe. Chociaż nastolatką od dawna nie jesteś. Zakupiłam, gdyż wiele pozytywnych recenzji przeczytałam. Użyłam i zauważyłam, iż pozwala uporać się z ogromnym wysypem, wysusza niespodzianki, dobrze oczyszcza. Lecz za to mamy skórę suchą, a nawet przesuszoną. Ale z racji drażniącego mnie zapachu zaprzestałam używać do twarzy, a myłam nim pędzle;)

2 komentarze:

  1. Nigdy go nie miałam, mydła w kostce średnio mi podchodzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam, do pędzli idealne;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.