Obserwatorzy

wtorek, 13 stycznia 2015

Denko: Maść nagietkowa, żel arnikowy

Maść nagietkowa, 20 g
Od producenta: Działanie: Przyspiesza proces gojenia ran. Działa łagodząco i kojąco. Lek stosowany przy wszelkiego rodzaju podrażnieniach skóry.
Dawkowanie
Zewnętrznie. Na miejsca chorobowo zmienione nanieść cienką warstwę maści i delikatnie wcierać. Zabieg można powtarzać kilka razy dziennie.
Przeciwwskazania: Nie stosować w przypadku uczulenia na wyciąg z nagietka lub nadwrażliwość na wazelinę. Nie stosować na uszkodzoną skórę. Nie zaleca się samodzielnego stosowania u kobiet w ciąży i karmiących piersią.
Działania niepożądane: Brak doniesień o występowaniu działań niepożądanych.

Skład:Calendula officinalis TM 1,4 g (subtsancja czynna), Vaselinum album 18,6 g.

Moja opinia: Kolejny produkt, który warto mieć w zasobach kosmetycznych. Działa wspaniale na wszelkie przesuszone miejsca. Ratuje usta przed tym, co za oknem mamy. Również wspomaga gojenie się uszkodzeń skóry. Można ją stosować także po depilacji, łagodzi stany zapalne. A latem pomoże po opalaniu. Polecam mieć! 


Żel arnikowy na rozszerzone naczynka, sińce, potłuczenia, obrzmienia
Nie wiem, które to już opakowanie zużyłam. Mój ideał pisałam o nim tu: <klik>

3 komentarze:

  1. Nie miałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja własnie robię sobie macerat z arniki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. maść nagietkową na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.