Obserwatorzy

niedziela, 11 stycznia 2015

Denko - Kapsułki: Dermogal A+E, Alterra

Gal, Dermogal A+E, Kapsułki żelatynowe twist off


Od producenta: Doskonały kosmetyk do codziennej pielęgnacji skóry, zwłaszcza skóry wrażliwej z problemami (trądzik pospolity, trądzik różowaty, atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry, nadmierne złuszczania skóry, nadwrażliwość na różne czynniki).
Preparat stanowi uzupełnienie pielęgnacji specjalistycznej, wpływając na poprawę nawilżenia, elastyczności i jędrności skóry. Kosmetyk doskonały pod makijaż.
Po ukręceniu "ogonka" kapsułki wycisnąć na skórę i delikatnie rozetrzeć w miejscu stosowania. Używać na oczyszczoną powierzchnię skóry.

Skład: Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Gelatin, Glycerin, Tocopheryl acetate, Retinyl palmitate

Moja opinia: Produkt, o którym czytałam wiele. Na zakup skusiła mnie forma kosmetyku. Kapsułki. Jedna kapsułka wystarcza na to, aby produktem pokryć twarzy, szyję oraz dekolt. Także produktu w samej kapsułce nie jest mało. Jeśli lubi się olejowe konsystencję to ta również przypadnie do gustu. Do zapachu należy się przyzwyczaić jednak na skórze on nie pozostaje. Po zastosowaniu skóra jest miękka, nawilżona. Produkt nie podrażnia, ani też nie wywołał u mnie kolejnej fali wszelakiej maści wyprysków. Ze względu na czas wchłaniania się stosowałam na noc. Produkt tani, dostępny o prostym, lecz dobrym składzie. Polecam.


Alterra, Anti - Age Pflegekapseln Orchidee (Kapsułki pielęgnujące z wyciągiem z orchidei)

Od producenta: Kapsułki pielęgnujące Alterra zostały opracowane specjalnie z myślą o potrzebach skóry dojrzałej i wymagającej. Wartościowy, intensywnie pielęgnujący olej migdałowy* w połączeniu z olejem z pestek dzikiej róży* oraz olejem z jojoby wyrównują straty spowodowane zmniejszeniem produkcji lipidów skóry. Witamina E* chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników a tym samym przed przedwczesnym starzeniem się skóry, uwarunkowanym działaniem światła. Drogocenny wyciąg z orchidei udoskonala strukturę skóry i rozpieszcza ciepłym, kwiecistym zapachem.
* Z kontrolowanej biologicznie uprawy.
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez sylikonów i parafin oraz innych związków olejów mineralnych,
- tam, gdzie tylko możliwe, zastosowane składniki roślinę pochodzą z kontrolowanych biologicznie upraw i dziko rosnących zbiorów,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.



Skład: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondia Chinensis Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Rosa Canina Fruit Oil, Parfum, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Ricinus Communis Seed Oil.


Moja opinia: Kupione na promocji, nigdy za normalną cenę. Za tę ilość kapsułek ta cena stanowczo za wysoka. Produkt ten działa nawilżająco, odżywczo, ale czy przeciwzmarszczkowo nie wiem. Jednak stosowałam rzadko, tylko przy konkretnej potrzebie mojej skóry. Ogólnie dość drogi interes. Jednak sprawdzić można.

7 komentarzy:

  1. Dermogal A+E można kupić w aptece?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję w aptekach DOZ, a w zasadzie poprzez zamówienie przez stronę z dostawą do konkretnej apteki, gdyż tak mi najłatwiej zdobyć ten produkt.

      Usuń
  2. Lubię takie kapsułki nic się nie marnuje nic się nie wyleje..........

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, dzięki w takim razie zapytam w swojej aptece ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnych kapsułek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.