Obserwatorzy

wtorek, 23 grudnia 2014

Znów zaszalałam czyli zakupy część 2

Niemała wyprzedaż na stronie Skarby Syberii zaowocowała zakupem rosyjskich kosmetyków, które to od dawna chodziły mi po głowie.
Na pierwszy ogień poszły kosmetyki w saszetkach, dość ciekawe, a i tanie:
Specjalny Szampon do Włosów "Aktywator Wzrostu",
Bania Agafii Specjalny Balsam - Aktywator Wzrostu Włosów,
Odżywiający Szampon do Włosów "Regeneracja",
Maseczka do Twarzy Dziegciowa "Oczyszczająca",
Bania Agafii Niebieska Oczyszczająca Maseczka do Twarzy "Cera Tłusta i Mieszana",
Maska do Włosów "Siedmiu Sił".
Wiedziałam, że będą pachnieć jak żadne inne dostępne więc zakupiłam Krem do Rąk Ochronny z Organicznym Ekstraktem Nagietka oraz Krem do Rąk Nawilżający z Organicznym Ekstraktem Rumianku
Za nią szalałam, odkąd blogi czytałam. I moja jest w końcu Maska do włosów Agafii łopianowa.
Glinki kocham, więc i na rosyjskie chęć miałam:
Glinka Niebieska Kambryjska,
Glinka Czarna z Morza Martwego,
Glinka Chińska Biała Kaolińska z Ekstraktem z Bambusa,
Glinka Biała Anapska.

Cera już nie młoda więc czas na cuda: Tonizujące Serum do Twarzy do 35 lat "Zachowanie Młodości" oraz Serum Agafii do twarzy przedłużenie młodości do 35-50 lat.
Aby nie tylko sera działały kremy także do koszyka wrzucone zostały: Krem Agafii do twarzy na noc zatrzymanie młodości do 35 lat i Krem - Żel Agafii pod Oczy Zatrzymanie Młodości do 35 lat.
Wszystko w testach. Miejsce na recenzje to 2015 rok. Także wtedy zaczną się podsumowania i opinie stosowanych przeze mnie kosmetyków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.