Obserwatorzy

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Poszczęściło się znów.

Szczęścia w miłości nie mam za to w blogowych rozdaniach ogromne. Tym razem się pochwalę tym co z serii kosmetycznej wygrałam. 

Zacznijmy od Strefy Urody i forum Wizaż
Zestaw Mineral Therapy Flos Lek oraz zestaw o zapachach mango i marakui. 

 



A z wizażu otrzymałam odżywkę do włosów w ramach testu.


Na blogu testy i opinie wygrałam świąteczny zestaw.


  




U Avida Dollars zgarnęłam krem do ciała i kilka próbek z Love Me Green. 



Na Magii testowania natomiast maskę algową z Biocosmetics.


U Angelisiak poszczęściło mi się przy możliwości testowania Matricium z Biodermy.


A u Subiektywnej dostałam do testów krem do twarzy Młodzieńczy Blask, również Bioderma. 

Dakota oddarowała mnie maskami z Beauty Face. 

Katalina natomiast czarną kredką z Kajal. 
I na koniec znów Flos - Lek, czy nie pisałam, że tę firmę uwielbiam ;) tym razem od Anny zestaw z linii Gold Therapy.
 


Takimi małymi cudami się chwalę, cieszą mnie bardzo te wygrane. Uśmiech na twarzy się pojawia, który ostatnio rzadko gości. Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.