Obserwatorzy

niedziela, 28 grudnia 2014

Małe szaleństwo w Rossmannie

Była sobie promocja w Rossmannie, oczywiście nie omieszkałam do niego nie zajrzeć. Kilka razy nawet.
I tak straciłam dość dużo, ale kupiłam, co chciałam mieć i wcześniej milionów nie tracić. 
Miss Sporty mini-me eye liner 050 Snow
Rexona Invisible Antyperspirant 
Maxfactor Kredka do oczu 010 White
Loreal True Match Korektor kryjący niedoskonałości cery, 2 Vanille
Maybelline Dream Pure BB Cream 8 in 1 z kwasem salicylowym 
Synergen Antybakteryjny puder kompaktowy Natural 04
Eveline  lakier do paznokci miniMax 326,601 i 686
Miss Sporty lakier do paznokci  500 i 505
Wibo
 lakier do paznokci  Chic Matte nr 2
Revlon Nearly Naked 120 Vanille
Bourjous 123 Perfect 52 Vanille
Eveline Max Intense Colour Lip Liner 11 Rose, 14 Nude
Facelle płyn do higieny intymnej z aloesem
Facelle płyn do higieny intymnej Facelle Sensitive 

Większość moja, także podkłady do testów. Lakiery z miłości do kolorów. Najlepszy płyn do higieny intymnej. BB Cream dla sprawdzenia działania kwasu. Kredki do ust, bo takowe uwielbiam. Kredki do oczu - jedna drugiej nie równa. Do następnego!

6 komentarzy:

  1. zakupy widzę udane :) :)
    Dziękuje za udział w moim candy :)
    Pozdrawiam serdecznie Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tych płynów do intymnej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, wysoko w składzie mają kwas mlekowy także działają jak należy. Najlepiej polować na promocje, wtedy 3,5zł za jedno opakowanie. Idealnie wręcz;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.