Obserwatorzy

niedziela, 30 listopada 2014

Mikołajki Blogowe

Kiedy ujrzałam post u Just Beauty stwierdziłam, ze się zgłoszę. A co! Miło tak komuś prezent zrobić, a i samemu od kogoś otrzymać również. I tak oto mój prezencik poleciał w piątek. Mam nadzieję, że przypadnie do gustu. A jakie zdziwienie moje było, gdy w ten sam dzień dla mnie paczka dotarła.  
Tak, więc moja taka poleciała: 
A taką ja otrzymałam od http://perfectly-prettily.blogspot.com/
Słodkie pudełeczko a w nim: 
 maseczki:
regenerującą z glinką brązową z Ziai,
oczyszczającą z glinką szarą z Ziai,
różowa glinka z Marion Spa;
dwie próbki lekkiego kremu nagietkowego z Sylveco;
plastry na nos z Purederm;
ampułka z zestawem minerałów i koncentratem aloesowym z Rival de Loop;
wazelina kosmetyczna do ust – poziomkowa z Flos Lek;
  płyn micelarny do skóry wrażliwej z Be Beauty;
oliwkowy peeling drobnoziarnisty do twarzy, ciała, dłoni - liście zielonej oliwki z Ziai;
 
 krem do rąk i paznokci Jaskółcze Ziele z Green Pharmacy;
puder rozświetlający z Manhattanu;
A do tego piękną karteczkę,  Dziękuję! Prezenciki wspaniałe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.