Obserwatorzy

czwartek, 20 listopada 2014

Lirene Dermoprogram - City Matt

Lirene Dermoprogram, City Matt (Fluid matująco - wygładzający)


Od producenta:
Fluidy nowej generacji City Matt posiadają wspaniałe właściwości wygładzające i matujące. Zawarta we fluidach specjalna formuła Nylon 12, sprawia, że skóra jest jedwabista i doskonale matowa. Zastosowany system mikrogąbeczek pochłania nadmiar sebum. Witaminy E i C doskonalą kondycję skóry twarzy i zachowują jej młody wygląd.
Paleta odcieni: jasny 203, naturalny 204, beżowy 207, toffee 208, tiramisu 209.

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Polymethyl Methacrylate, Cyclohexasilexane, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Nylon-12, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cera Alba(Beeswax), Sodium Chloride, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Isopropyl Titanum Triisostearate, Tocopherol, Ethylhexylglycerin, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Ascrobic Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzonic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Isomethyl Inone, Limonene, Benzyl Benzonate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hydroxycitronelal, Citronellol, Isoeugenol, Eugenol, Cl 77891, Cl 77492, Cl 77491, Cl 77499, Cl 77489.

Moja opinia:
Produkt zakupiłam ze względu na opinie, jaką mogłam usłyszeć. Zapowiadał się idealny do mojej cery. Zakupiłam i otrzymałam gęsty podkład, którego to konsystencja utrudniała wydobycie jak i rozcieranie na twarzy. Krył, mat był widoczny, ale nie tak jakbym chciała. Szczególnie w strefie T, tłustej po prostu. Zapach miał dość przyjemny, wydajność dobrą. Chociaż mam nieodparte wrażenie, że opakowaniu zostało dość dużo produktu po niby wykończeniu, którego to wydobyć już nie jestem w stanie. Jest tanim podkładem za 30ml około 20 zł. Lecz chyba mnie zapychał, nie polecam zbytnio. I tak musiałam makijaż poprawiać po ok. 4 godzinach od nałożenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.