Obserwatorzy

poniedziałek, 24 listopada 2014

Alterra - Aloe Vera Tagescreme


Alterra, Aloe Vera Tagescreme -Krem na dzień do skóry wrażliwej


Od producenta:
Krem na dzień z Alterra to uspokajająca i harmonizująca pielęgnacja nawilżająca dla skóry wrażliwej. Wartościowe oleje roślinne, jak olej z avocado, jojoba i migdałowy, wyrównują Twoją skóre i nadają jej uczucie spreżystosci. Cenne ekstrakty roślinne z Aloe Vera i zielonej herbaty nawilżają skóre. Krem nadaje się jako baza pod make-up.
Skład: aqua, alcohol, glycerin, vitis vinifera seed oil, glycine soja oil, cera alba, glyceryl stearate citrate, sorbitan stearate, simmondsia chinensis seed oil, butyrospermum parkii butter, parfum, rhus verniciflua peel cera, sodium citrate, xanthan gum, sucrose cocoate, bisabolol, linalool, citric acid, prunus armeniaca kernel oil, aloe barbadensis leaf juice powder, limonene, tocopherol, geraniol, helianthus annuus seed oil, citronellol, citral
Moja opinia:
Kupiłam pod wpływem wielu recenzji dość pozytywnych. I wiem, ze nie kupię więcej. Pozytywnym aspektem jest dostępność i wydajność. I tyle. Nie podoba mi się to, że źle się rozsmarowuje i pozostawia dość długo biały ślad. Twarz się niesamowicie lepi. Nawilżenia totalnie nie zauważyłam. Dodatkowo mnie zapchał. Także resztę zużyłam do stóp. Przynajmniej się nie zmarnował. Nie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.