Obserwatorzy

wtorek, 3 czerwca 2014

Ziaja - maska do rąk i paznokci.



Ziaja, Kozie Mleko, Maska do rąk i paznokci odżywczo – wybielająca 75ml

Od producenta:
Zapewnia optymalną liporegenerację, wyraźnie uelastycznia i zmiękcza naskórek. Wzmacnia paznokcie, zmniejsza ich skłonność do rozdwajania się i łamania. Poprawia koloryt skóry, rozjaśnia plamy i przebarwienia skórne. Zawiera kompleks składników koziego mleka, olej Canola (olej rzepakowy), masło Shea, witaminę F, prowitaminę B5, witaminę C, czynnik wybielający. Substancje aktywne:
Witamina F, witamina C, prowitamina B5 (D-panthenol), olej Canola (rzepakowy), kompleks składników koziego mleka.
Moja opinia:
Zakupiłam maskę, ponieważ była mi potrzebna chwilowa pomoc przy dłoniach, z którymi, na co dzień nie mam problemów. Tak oto padło na Ziaję, którą, jak się potem dowiecie, uwielbiam.
Maska jest zamknięta w dość praktycznym pojemniku.  Zapach, jaki posiada jest przyjemny dla naszych zmysłów, delikatny, kremowy. Konsystencją przypomina gęstszy krem. Nie klei się. Bardzo łatwo się rozprowadza. Skóra po użyciu staje się miększa, delikatniejsza. Również wygładzona i wspaniała w dotyku. Przy dłuższym stosowaniu zauważyć mogłam, iż dłonie nie reagowały, aż tak bardzo na zmiany temperatury czy też wiatr. Polecam do stosowania w przypadkach nie ekstremalnych, lecz naturalnych, gdy nasze dłonie tylko czasem potrzebują ratunku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.