Obserwatorzy

niedziela, 6 kwietnia 2014

Zakupione i znów późno pokazane część 1.

Ach ta moja niedokładność I skleroza. Oszaleć można. Biorę się za siebie i już nigdy, mam nadzieję, nie napiszę o tym, co zakupiłam po iluś tygodniach od zrobienia zdjęć.
Zacznijmy, więc co mi się uzbierało do włosów.
Maska Biovax Odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne. Superpharm.
Odżywka do włosów i skóry głowy Jantar. Natura.
Isana odżywka do włosów. Pierwsza do włosów delikatnych nadająca objętość, druga natomiast do włosów łamliwych i rozdwajających się. Rossmann.
Antyperspirant i bloker. Fa i Ziaja. Fa to u mnie nowość, Ziaja również, lecz już znana. Rossmann.
Be Beauty kremowy żel pod prysznic, witaminy, proteiny mleka. Biedronka. 
Be Beauty, kremowy żel pod prysznic, odżywczy, olejek migdałowy. Biedronka.
Trzy Zioła, Szampon. Do włosów suchych i normalnych. Zawiera ekstrakty z nagietka, brzozy i krwawnika.
Chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt. U mnie do wszystkiego. Biedronka.
Uzbierało się tego dość dużo. Nie dość, że pielęgnacja to i makijaż. Także część druga jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.