Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2014

Nail Tek III Protection Plus

W ramach pewnego konkursu u autorki bloga pt: czytamysobie.blogspot.com/ otrzymałam do testu odżywkę Nail Tek.
Dość dużo informacji o niej przeczytałam zanim zdecydowałam się na udział w tym rozdaniu. Jednakże skusił mnie fakt, iż dzięki niej mogę doprowadzić moje paznokcie do stanu, jaki bym chciała, aby był.
I tak otrzymałam odżywkę do paznokci kruchych, suchych lub twardych. 
Od producenta: 
Łagodna odżywka przeznaczona do pielęgnacji twardych, a zarazem kruchych paznokci, które łatwo pękają pod wpływem czynników mechanicznych. Tego typu paznokcie nie potrzebują dodatkowego wzmocnienia, lecz właściwego odżywienia i nawilżenia. Odbudowuje giętkość paznokci, nawilża je oraz pomaga im odzyskać sprężystość. Doskonale się również sprawdza przy pielęgnacji paznokci u stóp.
Odżywka Protection Plus III jest odżywką hipoalergiczną, rekomendowaną kobietom, które doświadczyły reakcji alergicznych lub są wrażliwe na inne preparaty do paznokci. Odżywkę tę stosuje się także w początkowej fazie pielęgnacji bardzo zniszczonych paznokci oraz w przypadku kobiet dojrzałych, u których wraz z wiekiem pojawiło się ogólne przesuszenie organizmu.
Skład: ethyl acetate, butyl acetate, sd alcohol - 40b, nitrocellulose, adipic acid/neopetyl glycol/trimellitic, anhydride copolymer, acrylates copolymer, trimethyl pentanyl diisobutyrate, triphentyl phosphate, isopropyl alcohol, benzophenome-1, dimethicone, calcium pantothenate, hydrolyzed wheat protein, Cl 60725.
Moja opinia: 
Moje paznokcie należą do paznokci twardych jednak łamiących się. Odżywka, jaką otrzymałam jest dokładnie taką, którą chciałam mieć. Zamknięta jest w szklanej buteleczce, dzięki pędzelkowi, jaki posiada, jest dość łatwa w użyciu. Czas wysychania jest stosunkowo krótki, pozostawia paznokcie pięknie błyszczące. Według zaleceń stosowałam ją przez 7 dni, dokładając każdego kolejnego dnia warstwę, po czym całość zmywałam i zaczynałam kolejny tydzień kuracji. Efektem tego jest elegancki, zdrowy wygląd paznokci. Ich zdolność do rozdwajania się jakby zniknęła. Mam nadzieję, że na zawsze. Mnie tylko o to chodziło i odżywka sobie z tym poradziła. Także jestem zadowolona, iż mogłam ją sprawdzić. I polecam innym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.