Obserwatorzy

niedziela, 15 grudnia 2013

Jadwiga - czyli dobre bo polskie.

Dziś zapoznam Was z kilkoma produktami z firmy Jadwiga. Jak sami o sobie piszą: "JADWIGA Instytut Kosmetyczno-Medyczny laboratorium bioodnowy powstał w 1967 roku, założony przez panią mgr Jadwigę Użyczyn Marszewską. Instytut przechodził w swoim rozwoju rożne okresy; od jednoosobowej firmy do spółki rodzinnej.
W okresie braku dostępu do dobrych kosmetyków w Polsce, Pani Jadwiga w swoim gabinecie usług kosmetycznych "kręciła" w moździerzu dla klientów kremy "babuni". Dzięki temu firma wprowadziła do produkcji kosmetyki zaakceptowane przez klientów, którzy w dalszym ciągu oczekiwali na kremy sporządzane według jej własnej receptury, także wówczas, gdy sklepowe półki zapełniły się już "firmowymi" produktami."
Główną ich zaletą jest to, że to polska marka produkująca kosmetyki. Ich kultowym produktem jest papka do cery trądzikowej oraz znany w salonach kosmetycznych peeling ziołowy. A oto moje zakupy poczynione w dniu, kiedy ogłosili 48% zniżkę na cały asortyment. 
Skusiłam się na serum kolagenowe w dwóch pojemnościach. Pierwsza to 30ml. I to serum jest w szklanym, mocnym opakowaniu. Serum o pojemności 110ml natomiast jest w opakowaniu plastikowym. Pierwsze posiada atomizer, drugie zaś pompkę. 
Kolejnym był krem bionawilżający o pojemności 50ml, a dokładniej dwie sztuki tego kremu. 
Natomiast, aby zadbać o stópki, które są moim utrapieniem zdecydowałam się na sól zmiękczającą do stóp. 
 Zakupiłam też koc termiczny, nad którym się nadal zastanawiam czy sobie zostawić czy jednak puścić w świat.
Dodatkowo otrzymałam trzy próbki papki do cery trądzikowej. 

Już mogę powiedzieć, że z produktów jakie zakupiłam jestem zadowolona. Polecam Wam tę markę. Zakupu możecie dokonać na ich stronie internetowej o tu: <klik>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.