Obserwatorzy

poniedziałek, 28 października 2013

Zakupy po raz kolejny.

Dziś zaprezentuję Wam co kupiłam z okazji ostatniego weekendu zakupowego z magazynem Grazia. A także to co musiało wpaść w moje rączki z racji akcji w Biedronce oraz promocji w Rossmanie.
Zacznijmy, więc od końca. W Rossmanie zakupiłam Palmolive XXL żel pod prysznic. Olejek arganowy z Maroka i migdał. Zapach ładny, dobrze się pieni.
Drugim produktem było mydełko z Alterry o zapachu lawendy jak i lawendowym kolorze. Mydełko jak mydełko, po prostu:). 
Dodatkowa zakupiłam płyny do higieny intymnej z Facelle u mnie służące do mycia również twarzy jeden delikatny drugi świeży.
Z racji, iż obejść się bez pomadek do ust nie mogę tych nawilżających zakupiłam najzwyklejszą pomadkę z Isany oraz dwie z Alterry polecane również, jako genialny produkt do rzęs. I w tym przypadku stosuję je razem z mieszanką odżywki z olejkiem rycynowym. I jestem gotowa stwierdzić, że ta kombinacja działa cuda i kosztuje grosze w porównaniu do niektórych zachwalanych odżywek do rzęs mających je wydłużyć.
Z okazji weekendu z Grazią weszłam do Inglota po raz pierwszy. Zakupiłam dwa cienie i puder. Cień pierwszy to perłowe srebro o numerze 448, a drugi to matowy beż o numerze 353. 
Natomiast puder o numerze 14, najjaśniejszy, jaki Pani poleciła bez różowych tonów.
Zaszłam także do Natury, a konkretnie do szafy Kobo i do koszyka trafił puder transparentny oraz kuleczki rozświetlające. Pudru jeszcze nie używałam, a kuleczkami jestem zachwycona, pięknie rozświetlają tam gdzie tego chcemy.
Z kolej wchodząc do Super-Pharm zauważyłam, iż na promocji jest woda termalna z Uriage, z racji, że chciałam się przekonać cóż taka woda może zdziałać zakupiłam ją.
 
Biedronka wprowadziła jesienna ofertę kosmetyczną i aż żal nie było skorzystać z niej. Tak oto w moje rączki trafiły dwa szampony z firmy DeBa o pojemności 400ml, pierwszy to szampon odżywczy oraz rewitalizujący, a drugi to szampon nadający połysk.
 
A także dwie sztuki płynu micelarnego BeBeauty również o pojemności 400ml. 
I koniec, do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.