Obserwatorzy

czwartek, 5 września 2013

Wyzwanie fotograficzne 2013

Niedawno przypadkiem trafiłam na bloga do catarina brujita, na którym opisała wyzwanie foto. Wiele razy czytałam już o wyzwaniach wszelakich, ale to najbardziej przypadło mi do gustu. I tak oto Panna Pikotka zaprasza!

Wszelkie zasady tego wyzwania znaleźć można na blogu Panny Pikotki, także Was tam zapraszam. Oto tabelka z tematami jakie należy przedstawić w formie fotografii.
Każde zdjęcie jakie wykonamy w danym temacie możemy dodać na bloga Panna Pikotki.
Także ja zaczynam tę zabawę. I pomimo, że zaczynam dziś zdjęcia z tematów poprzednich tu u siebie dodam. 
Temat 1 - Zielono mi
Cud. 
Temat 2 - Prostota
 Mgiełka.
Temat 3 - Motto
 80's!
Temat 4 - Zakręt
 Meander też zakręt.
Temat 5 - Zapach
Słodkości.
Temat 6 - Zmiana
Niebieskości zaginęły.
Temat 7 - Podróż
Kolej ach ta kolej.
Temat 8 - Ludzie
Koncert.
Temat 9 - Ogień
Palą.
Temat 10 - Książka
Jak czerpać radość z każdego dnia.
Temat 11 - Szczęście
 Siostra.
Temat 12 - Eko
Ogródek.


Temat 13 - Pycha
Pancake, syrop klonowy, maliny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.