Obserwatorzy

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Smakowite cuda

Pisałam Wam już o spotkaniu blogerek na którym byłam. Oraz o tym, iż była przedstawicielka firmy Premium Rosa, jednak w foto relacji prezentów otrzymanych od różnych firm nie znalazły się prezenty od tej właśnie firmy. Dotarły one do nas trochę później. 
Tak więc, chciałabym Wam dziś zaprezentować te cuda, które otrzymaliśmy od Premium Rosa. Na pierwszy ogień pójdzie miód lipowy, miód uwielbiam i niezmiernie się ucieszyłam, gdy w go w paczce ujrzałam. Kolejnym smacznym kąskiem jest konfitura z jagód w której tychże jagód jest aż 70%.  Abyśmy miały co pić to dostałyśmy 100% sok z malin oraz syrop wiśniowy. Nowością wprowadzoną na rynek jest Mionada, która również znalazła się w naszych paczkach. Jest to napój składający się z wody, miodu i cytryny. A powstał o, aby uzmysłowić Nam jak bardzo pszczółki są nam potrzebne. Dla zapoznania się z akcją związaną z Mionadą zapraszam Was na stronę na facebook'u Adoptuj Pszczółkę. Abyśmy nie padły z nadmiaru słodkości do paczki dorzucono lutenicę łagodną drobno mieloną czyli sos z grilowanej papryki i pomidorów. O tych pysznościach jeszcze Wam kiedyś opowiem.

5 komentarzy:

  1. Kurcze,a ja nie wiem,co pierwsze otworzyć i "czaję się" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od razu złapałam łyżeczkę i miód ;)

      Usuń
    2. U mnie na razie sok wiśniowy-pychotka :)

      Usuń
  2. Sok z malin musi być pyszny :D


    Zachęcam do udziału w moim rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, czego ja się tu dowiaduje... jest coś takiego jak spotkania blogerek... zazdroszczę, mniam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.