Obserwatorzy

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Miód lipowy od Premium Rosa

Zgadnijcie, co robi kobieta o 19,00 z łyżeczką w jednej rączce, a w drugiej słoiczek z miodem? Co robi?
Je! Tak właśnie łyżeczką prosto ze słoiczka. Ach jak ja miód uwielbiam! 


Niezmiernie się ucieszyłam, gdy go w paczce od Premium Rosa ujrzałam. Pamiętam jak miałam około lat 10 jak podczas wizyt u wujka mogłam spróbować miodu prosto z ula. Ale kiedy to było, dawno temu, teraz wujek już pasieki nie ma. A miodu szukać to ze świeczką prawie. Lecz dzięki Premium Rosa znów mogłam sobie przypomnieć smak tego cudownego produktu.
  
Miód lipowy o pojemności 250g. Słodki, pyszny, cudowny! Jak widzicie ubywa go w tempie niesamowitym, ale co ja poradzę jak go uwielbiam. I pewnie niedługo zakupię. Polecam Wam ten słodki, cudowny produkt.

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.