Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lipca 2013

Spotkanie wrocławskich blogerek 28.07.2013

Myślicie sobie pewnie tak: "Jak to się stało, że tak krótko istniejący blog, a dokładniej autorka jego znalazła się na spotkaniu?". Otóż już wyjaśniam, któregoś dnia przeszukując sieć, wpadłam na informację o spotkaniu, a w dodatku zauważyłam wpis jednej z organizatorek o tym, iż mają jeszcze 2 wolne miejsca. Wiele się nie zastanawiając wysłałam wiadomość, że z chęcią dołączę. I tak oto, ku mojemu zdziwieniu, dostałam pozytywną odpowiedź, za co dziękuję, jednej z organizatorek, Kindze z bloga mamalaurkitestuje

Przechodząc do konkretów już, czyli samego spotkania, które pierwotnie miało się odbyć na Wyspie Słodowej, na całe szczęście odbyło się w Grand Cafe dzięki, drugiej organizatorce, Weronice z bloga weronikarudnicka, która się tym zajęła. Inaczej, jak się domyślacie, mielibyśmy piękną saunę na świeżym powietrzu. Spotkanie rozpoczęło się o 14.00. Udział wzięli blogerzy z różnych dziedzin. Na spotkanie można było przyjść z osobą bądź osobami towarzyszącymi. 
W spotkaniu, oprócz mojej osoby,   udział wzięli:

W związku ze spotkaniem otrzymaliśmy upominki, za które dziękujemy sponsorom:
Akademia Umysłu
Allcenters
Aromalinea
Beerfingers
Brześć
By Dziubeka
Dafi
Flips
Floslek
JM Spa&Wellnes
Kobieta pisze
Kreatywne maluchy
Lagenko
Lilla Lou
Magiczne Indie
Mama i Ja
Marsyl
Myjusie
Premium Rosa
Quiz Cosmetics
Seepoint
Spiżarnia
Sys
Teekanne
Twoja chemia
Venisima
Winami
Wydawnictwo Helion
Wydawnictwo Mind
Wysowianka
Zdrowie intymne
Podarunki te zostały zapakowane w torby od:


Spotkanie przebiegło w dobrej atmosferze, a to między innymi dzięki cateringowi, którym zajęła się również Weronika, także dziewczynom, które przyniosły słodkości w postaci ciast, ciasteczek, babeczek. Po te elementy fotorelacji zapraszam do mamy Laurki
Dodatkowo w spotkaniu wzięła udział Pani Paulina z Premium Rosa, która przekazała nam wiele informacji na temat marki, a także przekazała nam swą wiedzę na temat dotyczący niektórych aspektów blogowania.
Dziękuję raz jeszcze za możliwość uczestniczenia w tak fantastycznym spotkaniu. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś trafię na tego typu spotkanie. 

10 komentarzy:

  1. Musiało być super w takim blogerskim gronie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,że się poznałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie bylam na zadnym spotkaniu :( a chetnie wzielabym udzial :)

    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jestem z Wrocławia :) zapraszam do siebie na rozdanie kosmetyków Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,że byłaś z nami,że mogłam Cię poznać osobiście :)
    Może jeszcze kiedyś będziemy miały okazje się spotkać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie spotkania to super sprawa,sama byłam na takim.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna relacja ze spotkania :) ja niestety mieszkam w drugim końcu Polski ;)
    dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie miło było Cię poznać :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zazdroszczę, a wszystko to jest możliwe dzięki temu że mieszkasz w "tej lepszej części Polski..." Ja jestem mieszkanką "Polski B" - tu nic się nie dzieje i nikt o nas nie zabiega....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.