Obserwatorzy

środa, 10 lipca 2013

Denko - Carea, Biały Jeleń, Nivea

Witajcie, tym razem przychodzę do Was z rzeczami, które w ostatnim czasie wykończyłam. Zaczynając, na pierwszy ogień pójdą dodatki, bez których nasza kosmetyczka nie może istnieć, czyli będą to najzwyklejsze płatki kosmetyczne 3-warstwowe w prążki Carea prosto z Biedronki. Nie rozdwajają się, nie wychodzą z nich włoski, łatwe w obsłudze, polecam.
Kolejne będą kosmetyki Biały Jeleń. Pierwszy to emulsja do higieny intymnej z jaśminem i macierzanką do skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii , drugi to żel pod prysznic, kozie mleko, do skóry wrażliwej skłonnej do alergii. Oba produkty mi nie zaszkodziły, są delikatne, warte swojej ceny, polecam.


Następne polecą maseczki, pierwsza to Perfecta antybakteryjna maseczka na twarz, wyciąg z gruszki + woda termalna, druga natomiast to Rival de Loop Hydro maseczka nawilżająca. Perfecta wygładza, matuje, pomimo rzadkiej konsystencji szybko zastyga, odświeża, oczyszcza pory. Rival de Loop nawilża i pozostawia wrażenie wygładzonej skóry. Generalnie polecam choć ja sama wolę maseczki z Ziai.

Ostatnim będzie odżywcze mleczko do ciała Nivea z dodatkiem olejku migdałowego do skóry suchej i bardzo suchej. Ma ono bardzo przyjemny zapach, bardzo dobrze się wchłania, jest wydajne, nawilża, łagodzi podrażnienia i oczywiście nie uczula. Szczerze polecam. 

5 komentarzy:

  1. enter the giveaway if you like :)
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/2013/06/persunmall-summer-style-international.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w mojej zabawie i poproszę jeszcze o link do posta z ukrytym ciągiem liter (drugi warunek konkursowy ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja mało wiem, myślałam,że biały jeleń, to tylko mydła.
    Dziękuje za udział w mojej rozdawajce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi there, I would like to invite you to my GIVEAWAY!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.